معرفی

 شرکت مهندسی مشاور ژئوماتیک گستر طی چند سال فعالیت در راستای ارائه خدمات مهندسی و فروش تجهیزات نقشه برداری توفیق این را داشته تا ضمن نوآوری در انجام پروژه ها و فروش تجهیزات، رضایت‌مندی کار‌ فرمایان و خریداران داخل و خارج کشور را نیز جلب نماید. این شرکت با تمرکز بر ماموریت سازمانی خود، متكی بر مدیریت كارآمد، كاركنان متخصص و ورزیده و قابلیت سازماندهی موثر متعهد است با استفاده از فناوریهای روزآمد و دستگاه های پیشرفته دنیا و خلاقیت سرمایه های انسانی ضمن توجه به تعهدات خود نسبت به کارفرمایان، در گسترش كمی و ارتقای كیفی خدمات خود در درون و برون از مرزهای كشور بكوشد.

زمینه های فعالیت

۱- خدمات نقشه برداری

 شرکت ژئوماتیک گستر همچنین با انجام امور نقشه برداری سعی در بالا بردن کیفیت، آموزش تجهیزات نقشه برداری و کمک به کلیه شرکت های مربوطه جهت تسریع و بهینه انجام نمودن پروژه های آنها را دارد.

۲- خدمات فروش

این تجهیزات شامل انواع لیزراسکنرها ،گیرنده های حرفه ایGPS ،انواع توتال استیشن ها ،لیزرهای ساختمانی ،ترازیاب های مکانیکی و دیجیتالی و لوازم جانبی نقشه برداری می باشد. ویژگی مشترک تمامی این محصولات سادگی در استفاده ، کیفیت بالا، دقت بالا و راندمان بالا و قیمت مناسب می باشد. شرکت ژئوماتیک گستر محصولات کمپانی های مشهور Trimble , Leica , Nikon , Topcon , Geodimeter  را در زمینه های آخرین فناوری های اندازه گیری معرفی می نماید.

اهداف

ارتقای مداوم سطح کیفی در ارایه خدمات مهندسی

بهره گیری از متخصصین تراز اول و تکنولوژی های پیشرفته با هدف ارایه خدمات با کیفیت و به موقع و دقیق

بهبود و توسعه مستمر دامنه فعالیت و ارایه خدمات مهندسی نوین

 

اعضا

ARASH
مهندس انور داوود زاده
محمود گلی زاده
photo_2018-03-11_02-06-27
photo_2018-03-11_02-08-58
photo_2018-03-12_12-38-50

آدرس

ایمیل :
info@geogostar.ir

ساعات کاری:

شنبه تا چهارشنبه ساعت ۹ الی ۱۷

پنج شنبه ها ساعت ۹ الی ۱۳

شماره تلفن :
۰۲۱-۴۴۹۵۶۰۵۸

۰۲۱-۴۴۹۵۶۸۶۵

۰۲۱-۴۴۹۵۶۸۶۴

آدرس :
تهران، بزرگراه ستاری، نرسیده به پیامبر غربی ، نبش کوچه انصاری ، پلاک ۸۸ ، واحد ۸