مرکز خدمات پس از فروش شرکت ژئوماتیک گستراز سه بخش تشکیل شده است:
۱-بخش آموزش و پشتیبانی
۲-بخش تعمیرگاه
۳- بخش آزمایشگاه کالیبراسیون
شرکت ژئوماتیک گستر
۱-بخش آموزش و پشتیبانی
۲-بخش تعمیرگاه
۳- بخش آزمایشگاه کالیبراسیون
در این بخش به مشتریان آموزش کاربری بصورت رایگان توسط کارشناس نقشه برداری داده می شود و به منظور آشنا شدن متخصصین این شرکت با سطح توان نقشه برداران؛ برنامه های آموزش در جلسات حضوری صورت میگیرد و پس از آن بصورت تلفنی پاسخگوی سوالات فنی مشتریان شرکت خواهد بود.
تعمیرگاه این شرکت کار خود را از سال ۱۳۵۲ با ارائه خدمات به تجهیزات نقشه برداری کرن سوییس شروع کرد. در تمامی این سالها به ارائه خدمات تعمیرگاهی در سطح ‘Level3’ و خدمات گارانتی به مشتریان خود و بر روی مارک های معروف ژئودیمتر(Geodimeter)، زایس(Zeiss)، لایکا(Leica) نیکون(Nikon)، تریمبل(Trimble) و تاپکون(Topcon) مشغول بوده است.
در این بخش انواع تجهیزات نقشه برداری تحت کالیبراسیون قرار می گیرد
برخی از مزایای برقراری سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه کالیبراسیون شامل موارد زیر است:
۱- به روزآوری روش های کالیبراسیون و توصیه در به کار گیری روش های استاندارد.
۲ – توجه به صلاحیت پرسنل آزمایشگاه و ارتقاء آن.
۳ – بهبود وضعیت تجهیزات آزمایشگاه و انطباق آن با خواسته های روش های کالیبراسیون .